سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

زلزله در اردوی تاتنهام| کرونا در لندن، بلای جان شاگردان کونته

  • کد خبر: ۹۱۱۸۷
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
زلزله در اردوی تاتنهام| کرونا در لندن، بلای جان شاگردان کونته
۶ عضو تیم تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با مثبت‌شدن تست کرونای چند عضو باشگاه تاتنهام، تمرینات این تیم مختل شده و ممکن است بازی هفته بعد سپیدپوشان لندنی برابر برایتون نیز به تعویق بیفتد. تست کرونای ۶ بازیکن و ۲ مربی تاتنهام در آستانه شروع برنامه پرفشار بازی‌های فوتبال انگلیس (از اواخر دسامبر ۲۰۲۱ تا فوریه ۲۰۲۲) مثبت شده است و به‌این‌ترتیب آن‌ها به قرنطینه رفته‌اند؛ حتی احتمال دارد که تعداد مبتلایان افزایش هم پیدا کند.

هنوز هیچ تصمیمی درباره بازی‌های پیش‌روی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته اتخاذ نشده و قرار است که فردا دور جدیدی از تست‌گیری از افراد مبتلا صورت بگیرد. تاتنهام روز پنجشنبه این هفته در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در یک بازی محکوم به پیروزی به‌مصاف تیم رن فرانسه می‌رود و بعد از آن‌هم در لیگ برتر انگلیس میهمان برایتون خواهد بود.

این درحالی است که تمرینات تیم سفیدپوش لندن در نتیجه شیوع کرونا دچار اختلال شده است. در‌صورتی‌که نتیجه دور جدید تست‌های PCR بازیکنان تاتنهام مثبت شود، احتمال تغییر در برنامه بازی‌های این تیم وجود دارد. در ابتدای فصل جاری، تست کرونای ۲ تن از بازیکنان تاتنهام مثبت شد، اما تست‌های تکمیلی نتیجه تست‌های اولیه را نقض کرد. از زمانی که آنتونیو کونته هدایت تاتنهام را برعهده گرفته است، روند خوبی را در پیش گرفته و در رقابت‌های داخلی تن به شکست نداده است. در این مقطع تیم لندنی، برابر رقبایی مانند لیدز، برنتفورد و نوریچ به برتری رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->